Továbbképzések

Pedagógusaink számára alapvető igény, hogy ne csak a gyerekeket sarkallják újabb és újabb ismeretek megszerzésére, de ők maguk is folyamatosan járnak továbbképzésekre és konferenciákra a szakmai ismereteiket bővíteni, elmélyíteni, új módszereket, ötleteket ellesni. Mert tanulni jó, ezért az elmúlt két évben itt jártak a tanáraink:

 

  • Workshop a magatartászavarról, a magyarországi helyzetről és a továbblépés lehetőségeiről
  • Mozaik Digitális tananyagok használata
  • Ő ütött először…vissza Konfliktuskezelés az iskolában
  • Kooperatív tanulástechnikák
  • Tehetségfejlesztés a zeneoktatásban
  • Személyiségfejlesztés zeneterápiával
  • Zeneterápiás önismereti tréning
  • A gyermeki agresszió kezelése
  • Tanulástechnikai módszerek
  • Szorongós csoport vezetése kognitív-viselkedésterápiás program keretében – módszertan és elmélet
  • A hiperaktivitás – figyelemzavar viselkedésterápiája
  • Gyakorlati filozófia tanároknak
  • Mindlab képzés
  • A matematika tanulás zavarai-diszkalkulia
  • Nyelvlökéses nyelés terápiája
  • International Teachers Training Conference in Lucca
  • GÉNIUSZ Drámapedagógia a mindennapokban
  • GÉNIUSZ Kooperatív technikák a tehetséggondozásban
  • A Magyar társadalom a tehetség szolgálatában – A magyar Tehetséggondozás I. Országos Konferenciája
  • Oktatásért Közalapítvány Konferenciája a tehetséggondozásról
  • II. Országos Matematika Konferencia
  • III. Országos Matematika Konferencia „Tanítsuk tanítványainkat önállóan tanulni és gondolkodni”
  • Hiperaktivitás-figyelemzavar konferencia
  • Oktatásért konferencia
  • Diszlexiás Gyermekekért Egyesület Konferenciája
  • VI. Országos Interaktív Tábla Konferencia és Módszertani Börze
  • II. Vályi András anyanyelv-pedagógiai konferencia

Külön öröm és büszkeség számunkra, ha egy pedagógusunk nem csak hallgatóként, de előadóként is részt vesz szakmai rendezvényeken. Turányi Zsófiának az alábbi előadásait lehetett meghallgatni az elmúlt időszakban:

  • An exploratory study on children’s preferences on tales in an EFL class
  • An exploratory study on the influence of dyslexia on the development in EFL of Hungarian school children
  • To Be Taught Or To be Exempted
  • Teaching English to students with learning difficulties
  • Teaching English to children with ADHD (Attention deficit hyperactivity disorder